Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Legyen Divat a Női Vezető!

2021. március 19. - Antalfy Krisztina

Ismerd meg a Menedzserszövetség sokszínűségi kampányát

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen Divat a Női Vezető!” címmel. A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felső vezetőre. Akik szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció́ tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat. 
ldnv_blasko_nikolett_screen.png

Tovább

Ha az Árkádban jársz, ezt ki ne hagyd!

Új Ziaja üzlettel bővült Budapest

Az utóbbi egy évben sajnos a bizonytalanság lett az, ami állandó az életünkben, és egyelőre még nem látjuk a végét ennek az egésznek, hogy mikor lesz újra minden a régi, és mikor térhet vissza az életünk a régi kerékvágásbaS bár a jelenleg hatályban lévő korlátozások egyelőre változatlan formában még biztosan fennmaradnak, azért maradtak üzletek és drogériák, melyekre a jelenlegi szigorítás szerencsére nem vonatkozik. Ilyen pl. a Ziaja Neked üzlete Budapesten, az Árkád Bevásárlóközpontban, ahol a márka iránt érdeklődők - biztonságos formában -, de továbbra is kedvükre válogathatnak a magas minőségű kozmetikai szerek széles skálájából.nevtelen_88.png

Tovább

Megérkezett a NESPRESSO új generációs kávégépe, a VERTUO

Az innovatív technológia a kézműves kávézók élményét idézi meg otthonunkban

Forradalmi változást hoz a kávézás történetébe a Nespresso által kifejlesztett Vertuo rendszer, amely nemzetközi sikere után Magyarországra is megérkezett. A Vertuo minden eddiginél sokoldalúbb teljesítményre képes és különleges kávéélményt tesz lehetővé az espressótól kezdve a hosszú kávékon át az egészen nagy csészeméretig — mindezt az újhullámos, kézműves kávézók stílusában. Az intelligens vonalkód leolvasóval felszerelt kávégép automatikusan kiválasztja az adott kávékapszulához leginkább illő paramétereket, innovatív Centrifusion™ technológiájának köszönhetően pedig selymes, rendkívül gazdag cremaréteggel koronázza meg kávénkat.
nespresso_vertuo_hangulat_2.jpg

Tovább

Bemutatkozik az új Peugeot 308

A PEUGEOT generációk óta írja sikertörténetét a kompakt ötajtósok világában: a 308 neve mögött több mint 7 millió eladott autó és 42 nemzetközi kitüntetés áll, köztük a 2014-ben elnyert Az Év Autója cím – most pedig a márka büszkén mutatja be a nagyszerű modell legújabb változatát, az új PEUGEOT 308-at. Ellenállhatatlanul csábító dizájnjával, a márka vadonatúj emblémájával az új PEUGEOT 308 határozottan a felső kategóriát képviseli. Felépítése minden szempontból az utazás kényelmére, a dinamizmusra és az egyéniségre fókuszál.
peugeot_308phev_2103hm_014.jpg

Tovább

Down-szindrómás címlaplánnyal érzékenyít az InStyle magazin

Szemléletformáló kezdeményezést indított útjára a Marquard Media Magyarország

Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, a következő hetekben a #képesvagyok kampány során hírességek, sikeres nők és a hétköznapok hősei is elmondják, hogy miként léptek át az akadályaikon.instyle-cimlap.jpg

Tovább

Aktuális ARCÁPOLÁSI rutinom tavaszi reggeleken

Szeresd önmagad, és figyelj jobban magadra!

A bőrápolási rutin nagyon személyes, mindenkinél más és más, mivel nem vagyunk egyformák, így egyszerűen nincs két egyforma arcbőr sem. S ahogy a bőrtípusunk eltér másokétól, úgy a bőrproblémáink sem lehetnek azonosak. Éppen ezért nagyon fontos, hogy mindig a bőrtípusunkhoz illő arcápolási rutint állítsunk fel magunknak, amely a jó idő beköszöntével felfrissít, megszépít és segít felszínre hozni a bennünk rejlő ragyogást.
brown_beauty_makeup_skincare_photo_collage_13.jpg

Tovább

A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere

2021 tavaszán két valódi közönség kedvenc, a díjnyertes Elviszlek magammal című beszélgetős műsor, és a magyarországi eladásokat magabiztosan vezető Suzuki Vitara talált egymásra egy hosszútávú együttműködés keretében. Az elkövetkező egy évben ugyanis egy 48 Voltos hibrid rendszerrel felszerelt Suzuki Vitara szolgál majd a beszélgetések „helyszínéül”, és lesz társa D. Tóth Kriszta műsorvezetőnek a mindennapok során.

elviszlek_magammal_sajtofoto_05.jpg

Tovább

Megérkeztek a KIA EV6 első képei

A Kia ma nyilvánosságra hozta új, EV6 nevű, tisztán elektromos hajtású modelljének első hivatalos fotóit. Az újdonság bemutatójára is sor kerül még idén márciusban. Az EV6 a Kia első új modellje, amely már a márka új formafilozófiája, az ’Egyesült ellentétek’ jegyében született. A friss formanyelv a természet és az emberi lét ellentéteiből, kontrasztjaiból építkezik, innen meríti inspirációit. Az új formairányzat középpontjában a márka új vizuális identitása áll, pozitív, természetes energiákkal, és a látványos formák, valamint az éles formaelemek kontrasztjával.
kia_ev6_4.jpg

Tovább

Ferrari pezsgő váltja a champagne-okat a Forma-1 dobogóinál

Utolérte a változás szele a Forma-1 világát is: az eddigi champagne helyett ezentúl legalább három éven keresztül olasz pezsgővel koccintanak majd a nagydíjak legjobbjai. Az új szerződés értelmében az idei, március végén induló szezonban már nem champagne-t locsolnak a bajnokok a Forma 1-ben, hanem a Ferrari Trento pezsgős palackjait pukkantják majd a pódiumon.ferrari-official-f1-partner-920x609.jpeg

Tovább
süti beállítások módosítása